lauantai 15. helmikuuta 2014

The first one

Moikka!

Oon 19 vuotias tyttö Keski-Suomesta ja jo pitkään haaveillut lähteväni au pairiksi, minnes muualle kuin Amerikkaan...
Ja nyt, uskokaa tai älkää (mä en tiedä uskonko vielä ainakaan itse), että se tapahtuu, iik!

Unohtumaton au pair vuosi on siis tuloillaan, ja järjestöksi, jonka kautta Amerikkaan menen on tietenkin Cultural Care Au Pair!
Viime vuonna elokuussa kävin info-tilaisuudessa, jonka jälkeen aloin täyttelemään hakemusta. Hakemukseni valmiiksi saaminen kuitenkin venyi ja venyi mulla aika paljon... niin hitaasti ja hartaasti tuli sitä täytettyä, että sain siitä täydellisen. Mutta main reason tähän viipymiseen kuitenkin oli ne suosittelijat. Pähkäilin vaikka kuinka kauan mistä mä ne saisin, mutta ihan turhaan kyllä, koska ei niiden kolmen suosittelijan saaminen edes vaikeaa ollut :-D kesti vain aikaa saada itseään niskasta kiinni ja kysyä ihmisiltä.

Hakemuksen sain kokonaan valmiiksi joku reilu viikko sitten. Vihdoin ja viimein.
Nyt viime viikon torstaina sain sit puhelun, että mut on hyväksytty ohjelmaan ja mun hakemus on nyt lähetetty Bostoniin matching tiimille, ja että nyt alkaa sitten sen host- perheen etsintä mulle! Jeeee.
Sen puhelun jälkeen olin kyllä yhtä hymyä ja very happy, mutta kyllä rupes jännittääkkin aaaaaika paljon :-D en oikee tienny miten päin oisin ollu!

Mutta siis, päätin aloittaa kirjoittamaan tätä blogia mun tulevasta au pair vuodestani, jota sitten pääsee family ja friends täällä back home lukemaan ja tietty kaikki muut kiinnostuneet!

...nyt täällä sitä sit eletään näitä jänniä aikoja ja ootellaan ekaa matchia!

Tervetuloa lukemaan!

- Maiju

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti